Jag, den högste makten

Det är bättre att heroiskt dö i strid än att leva med mördare, horkarlar och horor. Det är därför vi får globalt kärnvapenkrig. Israeliterna förintas för att de dansade, sjöng och tillbad runt en guldkalv och för att de retade och hånade Moses så att han var tvungen att dö innan han kunde gå in i det utlovade landet. Jag ska låta Israeliterna göra samma sak med mig och Elia, så att de får ut sitt lystmäte. Satan ska jag låta bli Judas Iskariot som belöning. Herren Sebaot hatar mig för vad jag gör med Hans värld. Men Han älskar sig själv för allt Han gör. Han har gjort mig till Honom. Ingen känner Herren Sebaot. Det finns inte någon som älskar och tror på det de inte känner till. Jag ska ta över Sverige och behandla dem som de behandlat Samerna. Jag ska ta det som är deras och göra vad jag behagar med det, och de ska inte ha någon talan.

Come on Ya faithful.

Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar